czwartek, 19 września 2013

Daria


Sesja  z moja najukochańszą stylistką- Darią Uttą, tutaj jednocześnie w  roli modelki, co Wy na to? :)
Chciałyśmy na chwilkę wrócić do czasów dzieciństwa.
Zdjęcia trwały może 15 minut, a efekt oceńcie sami.

pees. mam dla Was Kochani dwie niespodzianki, które już niedługo!
po pierwsze- Ci, którzy obserwują mnie na facebooku (klik) już wiedzą, że zbliża się kolejny KONKURS !
a po drugie, zaczynam stałą współpracę z moją Najwspanialszą, gdyż jej adres zamieszkania zmienia się z Wrocławia na Łódź :)
Wszystkich chętnych oczywiście zapraszamy do nowego studia :)











6 komentarzy:

  1. szkoda ,że modelkajest taka wielka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. modelka, jak na modelkę, jest bardzo niska 168, zdjęcia właśnie były zrobione z takiej perspektywy, aby pokazać ją jako przeskalowaną lalkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w jakim programie przerabiasz zdjęcia? photoshop?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia śliczne, efekt jak duża porcelanowa lalka, bardzo w moim klimacie!
    +Sukienka ekstra!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń