poniedziałek, 18 listopada 2013

Sonia i Daria II

 
ogarnął nas street
kolejna sesja z Sonią z bloga PLEASUREPOINTFASHION :)
hmmm stylizacja letnia pomijając temperaturę prawie zimową podczas zdjęć

Sonia:  koszulka   -   Top Shop
           spodenki  -    bershka
                 trampki    -    pullandbear
             
    Ja :)  koszulka    -    riverisland
       spodnie      -    bershka
 kapelusz     -    zara
               sweter        -    second hand
        botki          -     lasocki

pees. przypominam o sesji zdjęciowej do wygrania :)
KONKURS

https://www.facebook.com/gryga.photography?ref=hl                     http://instagram.com/grygaphotography#

 



 

















16 komentarzy:

  1. Klimatyczne zdjęcia ! Świetnie !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Genialne zdjęcia! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odwiedziny - przyznam, że jestem pozytywnie zaskoczony tym co u Was zastałem! Dodaję do obserwowanych ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. wow modelki świetnie się spisały a foty genialne !:)
    pytałaś o wzajemną obserwację - bardzo chętnie ;) jeśli nadal jesteś zainteresowana to zaobserwuj i daj mi znać a ja na pewno się odwdzięczę ! :) buziaki;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się z Wami współpracuje! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są rewelacyjne ! Pytałyście mnie o wzajemna obserwacje ;) jak najbardziej, proszę zaobserwujcie mnie, napiszcie w komentarzu, a ja na 100% sie odwdziecze :*

    Pozdrawiam fashboom.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. These photos are amazing!

    http://www.MARTASFASHIONDIARY.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale genialny klimat zdjęć!:)
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sesja :)
    oczywiście będzie mi bardzo miło jeśli się wspólnie zaobserwujemy :) ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny klimat mają te fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe zdjęcia, jestem pod wrażeniem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda,że tak daleko.. gdybyś kiedyś była w Rzeszowie daj znac :) tutaj moje zdjęcia gabrielakugla.blogspot.com mogłybyśmy coś stworzyć razem fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. great pics!!
    Ok i follow you now.please follow me back
    kisses from spain

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia obserwuję i zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne zdjęcia! Jestem zachwycona! :)♥
    F.

    OdpowiedzUsuń